2013. december 30., hétfő

Találkozás Liammel

  Reggel a hajamat szidtam a tükör előtt vagy inkább Suzziet?Miért kellett pont ma lebetegednie?Miért?!Most nekem kell ezt a megpróbáltatást végigszenvednem!
A jövőheti záróvizsgákkal kéne foglalkoznom,nem,ehelyett itt bénázok a hajammal.Nem szabad vizes hajjal aludnom!Hajtogattam magamban mintha be kéne tanulnom.Ingerülten néztem a tükörképem.Nincs mese a fürtjeimet lófarokba kell kötni,reménykedek benne,hogy elfogadható a küldőm.
  Suzzie a lakótársam aki épp ma betegedett le.Elkapta az influenzát,így aztán nem mehet be a diákújság megbeszélt interjújára azzal a fura férfival akiről életemben nem hallottam.Most nekem kell beugranom helyette.Ma délután be kéne fejeznem egy esszét de nem!Inkább több mint kétszáz kilométert kocsikázok Londonba hogy a Payne Enterpries Holdin rejtélyes igazgatójával találkozzak.Suzzie szerint ez az interjú egy főnyeremény,bár én nem értem miért.A kanapén kucorog a nappaliban.Nem néz ki valami fényesen.
-Ne Haragudj Danie!Már majdnem egy éve  szervezem!Újabb fél év kéne egy új időponthoz!Kérlek én vagyok a lap szerkesztője ezt nem szúrhatom el!
Könyörög.Betegen is olyan dögös és kölykös,hogy csinálja ezt?!Szőke haja tökéletes még most is,barna szeme csillog.Igaz most a láztól és a betegségtől.
-Persze hogy elmegyek!Ne aggódj menni fog!-Mosolyogtam.
-A kérdések a digitális magnón vannak.Csak megnyomod ezt a gombot és felveszi az interjút.Én majd jegyzetelek!
-Nem tudok róla semmit!-Éreztem hogy kezdek bepánikolni.
-Nyugi!Ott vannak a kérdések!Azok majd segítenek!Siess el ne késs nekem!
-Oké!Te feküdj vissza én meg indulok.Van egy kis meleg leves a konyhában majd edd meg!
-Rendben!Sok szerencsét köszi Dan!Nélküled most fújhatnám az egészet!
Fogom a hátizsákom rámosolygok aztán a kocsimhoz megyek.Miért hagytam hogy rábeszéljen?!Miért tud olyan könnyen bárkire bármit rábeszélni?
A kihalt úton tartok London felé.Korán van még és elég ha kettőre odaérek!Suzzie szerencsére kölcsönadta a Mercedesét igaz az én öreg autóm már nem bírná ezt a hosszú utat.Ezt a kocsit élvezet vezetni!Padlóig nyomtam a gázt.
Éppen a nagynevű Liam Payne által vezetett céghez tartok.Hatalmas húsz emeletes épület.Hamarabb is érkeztem mint kellett volna.Háromnegyed kettőkor léptem be.A gyönyörű előcsarnokban a pult mögül egy csinos szőke nő mosolygott rám.Életemben nem láttam ilyen tökéletes egyenruhát!Lassan odasétáltam.
-Jónapot!Mr.Paynet keresem Suzzie Calder megbízásából.Danielle Jenner vagyok!
-Egy pillanat türelmét kérem Miss Janner!
Picit megfélemlítet a recepciós de próbáltam nem mutatni.
-Miss Caldert várták.Kérem itt írja alá,Miss Janner!Jobbra az utolsó liftbe szálljon és a 20. emelet gombját nyomja meg!
Mosolyogva odanyújto tta a lapot.Láthatólag jót szórakozott rajtam és odaadta a belépőkártyámat amin ez áll: "Látogató".
Ez egy gúnyos mosolyt váltott ki belőlem.Ki nem venné észre hogy látogató vagyok a kopott dzsekimben?A lifthez megyek.Egy biztonsági őr áll benn ő is makulátlan egyenruhába.Én nem illek ide!Amint felér a lift megint egy óriási csarnokban találom magam.Egy újabb szőke fiatal nő állja az utamat.Neki is ugyanolyan fekete szoknya és fehér ing.
-Kérem itt várjon Miss Jenner!-egy fehér bőrszék felé int.
Amint leültem magamban Suzziet szidtam amiért nem világosított fel vagy adott egy életrajzot erről a férfiről.Semmit nem tudok róla és pár perc múlva meg kell interjúvolnom!A bizonytalanság idegesítő volt számomra.Az épületből kiszedve ami gyönyörű volt tiszta üveg és márvány Mr.Payne olyan negyvenes lehet,fitt és napbarnított.Talán szőke..akár csak a személyzete.
Újabb tökéletes szőkét pillantok meg a jobb oldali ajtón kijönni.Mi ez a sok hibátlan szőke?Hova csöppentem?Stepfordba?Mélyet lélegzek és felállok.
-Miss Jenner?-Kérdezi felém fordulva a szőkeség.
-I..igen!-Nyekergek és köhögök egyet a torkom miatt.-Igen!-mondtam már magabiztosabban.
-Elvehetem a dzsekijét?Mr.Payne azonnal jön!
-Köszönöm!-Ügyetlenül kibújok belőle és odaadom.
-Foglaljon helyet.Azonnal itt lesz Liz addig hoz magának egy pohár vizet.-Nézett a másik szőkére szigorúan.
Amint visszatér odahozza nekem a vizet.-Parancsoljon!
-Köszönöm szépen Liz!
Visszakopog a magassarkújában a pult mögé.Itt vajon elvárás hogy szőke legyen egy nő?Csak akkor veszik fel?Egy afroamerikai férfi lépett ki az ajtón.Valamit még visszaszólt de nem értettem.
-Bemehet Miss Jenner!Mr.Payne már várja önt!-Áll meg mellettem a szőkeség.-Nem kell kopognia!Csak menjen be!-kedvesen mosolyog rám.
-Kinyitom az ajtót és amint belépek sikerül elesnem a saját lábamban.Szuper!Én és az én két bal lábam!Négykézláb állok Mr.Payne irodájának az ajtajában és érzem hogy puha gyengéd kezek felsegítenek.Rettentően szégyelltem magam alig bírok felnézni.Erőt kell vennem magamon!
Uram atyám,ez nagyon fiatal!
-Mr.Payne vagyok,jól van?Nem ülne le?
Olyan fiatal és vonzó és őrületesen vonzó!Magas,elegáns fekete öltönyt visel,fehér inget és fekete nyakkendőt.Hozzá a haja rakoncátlan szanaszét álló és ehhez társul egy szürke fürkésző szempár.Beletelik egy percbe mire megtalálom a hangom és meg tudok szólalni.
-Öö..igazából..-motyogok.
Ha ez a pasi több harmincnál én kismajom vagyok!Kábán kezet fogok vele.Mikor ujjaink összeérnek furcsa bizsergést érzek.Sietve visszahúzom a kezem.
Zavarban vagyok.A szívem hevesen dobog.
-Miss Calder nem érzi jól magát ezért engem küldött maga helyett.Remélem nem bánja!
-És ön kicsoda?-Hangja lágy nehéz megállapítani hogy milyen a hangulata,az arckifejezése semmitmondó.
-Danielle Jenner vagyok és Angol irodalmat tanulok Suzzival együtt...vagyis...izé...öhmm...Miss Calderrel.



6 megjegyzés:

  1. *--* Payne like Grey *--*
    i love it.^^
    Hamar újat *-*
    #Booszűkszavú:c
    xx.

    VálaszTörlés
  2. hát engem meggyőztél :3 tuti olvasni foglak :D

    VálaszTörlés
  3. azta mindenségit..ez..ez nagyon jó lett *---*

    VálaszTörlés
  4. látom olvastad a szürke 50 árnyalatot. : ))
    amúgy jó csak próbáld meg egy kicsit jobban átírni a dolgokat. : ) csak egy tanács és nem rosszindulatúság. : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké köszi hogy szóltál így tudom mit változtassak! :)

      Törlés
  5. Petraa *-* ez hihetetlen jó lett :) Siess, hozd hamar a kövit!
    Xxx :*

    VálaszTörlés